söndag 10 juli 2011

myshelg!

Swisch, och så var denna helgen över! Har varit en riktigt bra helg. Igår skypade vi en bra stund med blivande au pairen  Julia från tyskland, som det nu är matchat och klart med (Hon kommer komma två veckor innan jag lämnar dem, vilket jag tycker är awesome!) Sedan spenderades ett par timmar i poolen och efter det var det bad och middag som gällde, resten av dagen spenderade jag i min säg vid datorn. Idag vet jag inte vad som hände med timmarna fram till lunch, de bara försvann liksom och sedan kom maria hit. Vi tog med Lloyd ut i poolen en bra stund, och sedan åkte vi alla (hela familjen, en babysitter, jag och maria) ut och åt. Den var en fin stund. Är också sjukt stolt att Leighton nästan kan säga "Lisa"!

Lloyd's nya favorit syssla är förövrigt att titta på när jag spelar angry birds på Ipaden, vilket jag inte tackar nej till att göra, sjukt kul! Fast det känns konstigt att jag sitter där och spelar och han bara tittar. Men det är ju hans val.. haha

Nästa helg ska bli en händelserik helg, behöver ladda upp mig med lite ny fräsch energi känner jag!

1 kommentar:

  1. Vill inte luven spela på din padda?
    Den dagen kommer nog fortare än du anar :)

    Du kommer nog sakna ditt jobb tror jag. Det lyser igenom i texten.

    P&K

    SvaraRadera