tisdag 26 juli 2011

hejhejhej

jaha, nu är det bara 35 arbetsdagar kvar. Och då räknar jag med dem när nya au pairen är Här i två veckor, då det antagligen inte kommer vara så mycket till jobb. Känns ju helt sjukt att jag snart lämnar dem. Men jag längtar till att komma hem till min riktiga familj och vänner och framför allt mina syskonbarn! Och efter ett år i öken och solsken i princip 365 dagar om året ska det bli skönt med höst. Att kunna göra en kopp te och mysa framför tv:n. Att få se snö och kunna njuta av det, i alla fall för en dag eller så. Att fira SVENSK jul, amerikansk jul handlar om en sak -julklapparna. Ja, jag är så redo att komma hem! Efter ett tag kommer jag troligtvis svära över och klaga på Nässjö, men det är alltid HEMMA.

Men föst ser jag fram emot resemånaden, och nu är alla flyg bokade och klara! ... förutom flyget hem.
NYC, Washington DC, och hälsa på släktingarna i Virginia, New Orleans, Chicago, Boston och sist men inte minst Miami. Kommer bli awesome!

Förresten! Natten till måndag var det värsta åskstormen, det blixtrade heeela tiden, spöregnade och mina dörrar här i mitt rum skakade av oväsendet. Är glad att Maria var här, hade fan varit skiträdd om jag suttit här själv.


GUD, vad jag kommer sakna sushin på RA dock. Helt gudomlig ju. Mmm, Las Vegas Roll!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar