fredag 8 juli 2011

20110708

Alla ni som är inne och kollar, varför inte slänga in en liten kommentar? skulle verkligen uppskattas!

Igår beställde jag och Maria flyg till Boston vilket jag tror vi gjorde rätt i, skulle nog blivit lite långtråkigt med två veckor i typ endast Miami. Och nu är det bara 49 arbetsdagar kvar!
Förresten, imorgon ska min värdfamilj intervjua en tjej från Tyskland, om att ta över efter mig. Känns lite konstigt. Kan inte fatta att jag snart åker härifrån. Men det är ju bra att de tyckt om att ha en au pair i alla fall, hade nog tagit det lite personligt ifall de inte gillat det, haha.

Jaja, nu ska jag i alla fall snart sova för imorgon börjar jag jobba vid 06. Har inte direkt något planerat denna helgen, får bli en "spara pengar" -helg!


2 kommentarer:

  1. Kommentarer är inget man slänger in hur som helst. Varje gång jag skriver en kommentar till någon bloggpost har jag analyserat texten i inlägget grundligt. Studerat den ur ett semantiskt perspektiv. Läst mellan rader, om möjligt. Försökt hitta dess egentliga kärna.
    Därefter tar den smärtsamma skrivprocessen vid. Formuleringar och ordval skall stötas och blötas för att kommentaren skall bli ett betydelsefullt komplement till bloggposten. Samtidigt skall kommentaren helst inte vara en känslokall akademisk analys och sålunda krävs en emotionell aspekt. Som en konsekvens av detta tvingas man offra en bit av sin själ varje gång man skriver en kommentar.

    :D

    Håller med dig Lisa. Hur jävla svårt är det egentligen att hamra fram lite text på sitt tangentbord?

    Boston låter helt rätt!
    Köp nån schysst tröja till mig med något av alla grymma Bostonband. Typ Mighty Mighty Bosstones, Street Dogs eller Dropkick Murphy's. Finns ju såklart överallt i världen men det blir ballare om den är köpt i Boston.

    P&K

    SvaraRadera
  2. Jag kollar varje dag, so moar posts!

    SvaraRadera